retragere winner
Andrei ReF
22 septembrie 2021

Retragere Winner – Procedura, minimum & metode pentru Winner retragere

A sosit momentul să-ți explicăm cum poți face o retragere Winner. La fel ca la depunere, acest proces poate fi făcut atât online, cât și în agențiile stradale. Operatorul pune la dispoziția clienților mai multe variante moderne și rapide prin care aceștia pot avea acces la suma de bani dorită.

Îți vom arăta mai departe procedura prin care poți solicita o retragere într-o sală Winner, metodele disponibile online, cât este o retragere minima Winner, dar și cum să se validează un card.

Nu uita că înainte de a face orice tranzacție este necesar să îți creezi un cont de jucător pe site-ul agenției. Accesează cu încredere secțiunea Recenzii de pe site-ul nostru. Acolo ai parte de toate informațiile importante despre această agenție online, dar și despre alți operatori din România. De asemenea, urmărește și secțiunea Ponturi Pariuri pentru a afla care sunt cele mai tari cote din lumea sportului.

Retragere Winner Casino

Opțiunile prin care poți face o retragere Winner sunt foarte sigure și rapide. Totuși, trebuie menționat faptul că ele sunt un pic mai limitate decât cele puse la dispoziție de alți jucători de pe piață. Lipsesc opțiunile Skrill, Neteller sau Paysafecard.

Există însă un mare avantaj datorat sălilor Winner existente în țara noastră. Astfel, acest operator pune la dispoziție două variante pentru a intra în posesia banilor:

  • Retragere online
  • Retragere agenție Winner

Cum faci o retragere Winner online?

După cum ai observat încă din momentul în care ai făcut o depunere la Winner, lucrurile merg rapid și eficient când vine vorba de tranzacții financiare. Tocmai de aceea trebuie punctat faptul că și procesul de retragere Winner Casino nu va dura foarte mult.

Mai întâi trebuie să intri în contul tău. Apoi, mergi la secțiunea „Casierie” și selectează butonul „Retragere bani”. Ulterior va trebui să introduci suma pe care doreşti să o scoți din contul de jucător. Te sfătuim să verifici cu mare atenţie informaţiile de pe ecran înainte de a finaliza cererea de retragere Winner.

Validează tranzacția și așteaptă ca ea să fie procesată de operator. Acest lucru durează cel mult 3 zile lucrătoare.

Winner retragere agentie – O metodă foarte simplă

În acest moment există peste 200 de săli răspândite în diverse locații din România. Dintre acestea, 75 se află în București.

A doua varianta prin care poți să retragi bani din contul de jucător este una fizică. Poți să mergi într-o locație Winner și să intri în posesia banilor.

Ce trebuie să faci? Mai întâi intră în contul tău și accesează secțiunile „Portofel” sau „Agenții”. Selectează sala de unde vei ridica banii și suma dorită. După ce a fost aprobată tranzacția, vei primi un cod prin SMS. În acel moment, tot ce mai rămâne de făcut este să te prezinți la locația aleasă pentru a ridica banii. Vei arăta buletinul și codul SMS.

Metoda Winner retragere agentie poate fi folosită chiar și dacă nu anunți locația, dar în acest caz suma maximă pe care o poți retrage este de 200 de lei.

Retragere minima Winner

Fie că alegi varianta online sau cea prin agenție, trebuie să sții că o retragere minima Winner este de 20 lei, în timp ce suma maximă care poate fi scoasă într-o zi este de 9.000 de lei.

Un alt amănunt important! Conform legislației în vigoare, orice retragere Winner este impozitată cu 1% în cazul sumelor care nu depășesc pragul de 66.750 RON.

Nu uita să apelezi cu încredere la Serviciul Clienți oferit de Winner Romania, în cazul în care întâmpini anumite probleme. Acest serviciu este disponibil atât telefonic, cât și prin mail.

  • Număr de telefon – 0316302111
  • Adresa email – suport@online.winner.ro

De ce ar putea fi refuzată o retragere?

Deși procesul de retragere poate fi foarte ușor, există anumite situații când o astfel de tranzacție poate fi refuzată. Iată principalele motive pentru care s-ar putea întâmpla acest lucru:

  • Verifică detaliile cardului – ai grijă să nu fi dat informații greșite.
  • Card expirat – asigură-te că nu ai cardul expirat sau că nu se apropie momentul în care acesta nu va mai fi valabil.
  • Tranzacțiile cu privire la jocuri online pot fi blocate de banca ta. Cere permisiunea băncii la care ești client pentru a valida aceste transferuri.

Anulare retragere Winner

Orice jucător are posibilitatea de a se răzgândi când vine vorba de banii lui. În timpul procedurii de validare a unei retrageri vei putea anula tranzacția în orice moment prin accesarea secțiunii „Anulare Retragere” din „Casierie”.

Prin anulare retragere Winner, suma va fi transferată înapoi în soldul contului clientului. Atenție! Dacă retragerea a fost validată, nu vei mai putea opri acest proces.

Singura monedă folosită pentru o retragere Winner Casino este leul românesc.

Winner Plata – Alte informații

  • Plăţile se vor face în cel mult 3 zile lucrătoare, dar pot exista întârzieri din cauza unor verificări de siguranță efectuate de operator.
  • Valoarea unei depuneri trebuie să fie rulată integral pe o cotă de minim 1.50 în cazul pariurilor sportive, respectiv de minim două ori în cazul jocurilor tip cazinou, înainte de o retragere minima Winner.
  • Operatorul poate debita contul clientului cu suma necesară acoperirii eventualelor comisioane bancare sau ale costurilor care vor fi percepute de către terțe părți.
  • Casa de pariuri își rezervă dreptul de a refuza o retragere până la momentul în care sumele depuse inițial nu au fost rulate integral.
  • Depunerile și retragerile se pot efectua doar de către titularul contului de jucător.

Cum se închide un cont

Un cont poate deveni inactiv dacă nu a fost înregistrată niciuna din următoarele activități pe o perioadă de 12 luni:

  • Clientul nu a participat la jocuri de noroc sau pariuri sportive
  • Nu a fost efectuată nicio depunere
  • Nu s-a înregistrat nici măcar o retragere Winner

În această situație, operatorul vă va înștiința printr-o notificare transmisă pe adresa de e-mail. Partea bună este că Winner.ro va încerca să transfere banii existenți în contul de unde au fost depuse sume de către jucător. Dacă acest lucru nu este posibil, veți fi anunțat și veți avea la dispoziție 365 de zile pentru a furniza o altă metodă de plată. Ulterior, sumele aflate încă în contul jucătorului vor fi virate către bugetul de stat, conform reglementărilor aflate în vigoare.