Cons

Baumbet info

Name Baumbet
An înființare 1993
Locatie Romania
Licenta ONJN L1160651W000195

Piața de pariuri și cazinouri online este în plină expansiune în România. Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc a reglementat piața, iar operatorii s-au conformat cu aceste reglemetări. Scopul este unul foarte clar și bine definit și are în vedere doar satisfacția și libertatea pentru jucători pasionați de pariuri sportive online și de jocul de cazinou online. Baumbet, companie cu 24 de ani de experiență, a adăugat videosloturilor dimensiunea pariurilor sportive.

Extinderea din offline în online

A fost o decizie organică, necesară dezvoltării unui operator care dorește în principal să crească si în offline, dar mai ales in online. Baumbet online și Baumbet pariuri fac casă bună cu cei care vizează câștiguri pe termen mediu și lung. Pariorii exigenți, atenți la detalii, care doresc să se simtă în deplină siguranță sunt clienții ideali pentru operatorul originar din Sibiu.

Pe lângă site-ul de pariuri și jocuri de cazinou, operatorul mai deține agenții în majoritatea zonelor din țară. Vorbim de agenții stradale în județele Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, București, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Iași, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Tulcea, Timiș, Vaslui și Vrancea. Vorbim de agenții proprii ale Baumbet, dar și de agenții partenere.

Baumbet pariuri, un al mod de a privi lucrurile

Secțiunea dedicată sportului se numește foarte sugestiv Sport și Pariuri Live. Baum beneficiază și de prezența unui brand ambassador relevant. Vorbim despre fostul mare international Ionel Ganea. Acesta a făcut carieră la cluburi de fotbal precum Stutttgart (Germania), Bursaspor (Turcia) sau Wolverhampton (Anglia). De asemenea, Ganea a evoluat și pentru Naționala României de fotbal în 45 de partide (între 1999 și 2006), înscriind de 19 ori.

Golul pentru care a rămas Ionel Ganea în istoria fotbalului românesc este desigur cel marcat împotriva Angliei la uro 2000. Acela a fost golul de 3-2, gol care a dus calificarea echipei noastre în faza sferturilor de finală. Suntem siguri că Baumbet online va folosi extreme de bine imaginea lui Ionel Ganea, fostul jucător fiind un argument serios pentru gradul rididcat de profesionalism de la această casă de pariuri online. Poți experimenta cu variantele multiple propuse de operator. Vorbim desigur de Baum Șansă și de Super Șansă.

În plus, la prima depunere, suma initial va fi dublată în cuantum de până la 1.000 de lei. Astfel, vei depune 500 lei și vei primi în contul tău 1.000 să te bucuri de un joc fără griji. Banii bonus vor trebui rulați în termen de 30 de zile de la acordarea acestui bonus. De asemenea, acești bani pot fi folosiți și în cazinoul virtual, nu doar pentru pariuri sportive.

Mai mult, platform Baumbet online este disponibilă și pe dispozitive mobile (tabletă sau smartphone) care utlizează sisteme de operare Apple sau Android. Cu Baumbet pariuri vei fi mereu pe plus. Înainte de a vorbi despre metodele de depunere și de retragere, nu putem să nu semnalăm pentru tine promoția ce îți oferă 10 lei doar pentru înregistrare. Desigur, ai ghicit, e un bonus fără depunere la înregistrare. E nevoie doar de un cont și de completarea câmpului COD PROMOȚIONAL.

Baumbet online, depunere și retragere

Ca și alți operatori din piață (Admiral și Fortuna, în principal), Baumbet pariuri oferă varianta de depunere și de retragere în și din agenție. Acesta reprezintă un bun instrument pentru cei care nu vor sau nu se descurcă cu cardurile bancare sau cu portofelele electronice. Pentru a putea activa această variantă, e nevoie de un cont activ pe site-ul www.baumbet.ro. Suma minimă cu care poate fi alimentat contul Baumbet online este de 20, iar retragerea minimă a fost stabilită la 50 de lei. Nu există o sumă limită la depunere, iar retragerea maximă în agenție este de 30.000 de lei.

Să aruncăm acum o privire asupra metodelor clasice de depunere și de retragere, metode pe care le-au adoptat și cei de la Baumbet. Vorbim în primul rând de carduri bancare. În materie de carduri, operatorul originar din Sibiu au adoptat brandurile Visa și Mastercard, extrem de populare la nivel mondial. Pentru cei care vor să folosească conturile bancare, casa de pariuri propune metoda intitulată Trustly. Sunt doar trei pași simpli pe care îi prespune această variantă. Primul pas se referă la alegerea băncii și la logarea în cont.

Al doilea cuprinde selectarea contului de pe care se face plata, în timp ce ultimul pas, dar nu cel din urmă, cuprinde confirmarea plății prin metoda dorită. Trustly a apărut în 2008 și funcționează acum în mai mult de 29 de state europene. Nu putem neglija nici existența cartelei preplătite Paysafe Card. Aceasta este un instrument excelent pe care echipa Beturi.ro îl recomandă.

Cartela preplătită vine ăîn mai multe variante. Poți încărca 25, 50, 100 sau 300 de RON. Dar asta încă nu e totul. Variantele de depunere și de retragere de la Baumbet sunt practice nelimitate. Portofelele electronice Skrill și Neteller sunt opțiuni pe care nu le poți da deoparte. Metodele acestea sunt foarte bine securizate și mai au un mare avantaj: sunt extreme de rapide. Cu Baumbet pariuri, traseul t[u e construit pentru câștig.

Social media, secțiunea de blog

Pe lângă jocul propriu-zis (pariuri și păcănele), Baumbet online mai înseamnă și informație. Operatorul este prezent în social media pe Facebook, Instagram, Twitter și Youtube. De asemenea, Baumbet pariuri mai vine la pachet și cu o secțiune de blog unde propune constant pariuri în cotă 2. Cum ar fi să îți poți dubla constant veniturile jucând ponturi oferite de specialiștii Beturi.ro, dar și de experții de la Baumbet?

Pariurile nu reprezintă neapărat o știință, dar o documentare atentă îți sporește în mod real șansa de a te afla printre remarcații zilei. Tot în materie de comunicare, există mai multe variante prin care poți intra în contact cu echipa de support a Baumbet. Poți folosi cu încredere mailul (suport@baumbet.ro), telefonul în intervalul 9-22 (în fiecare zi), dar și un formular de contact online, pe care îl vei găsi pe site-ul operatorului. De asemenea, există și o căsuță de live chat la care poți apela cu încredere.  O comunicare eficientă e un drum sigur spre un câștig important. Alătură-te operatorului recomandat de fostul jucător de la Stuttgart, Ionel Ganea. Nu vei regreta.

Pariaza